.

 

Constar stawia na otwartość

dodano: 
19.08.2005
komentarzy: 
0

16 sierpnia br. ruszyła kampania informacyjna Zakładów Mięsnych Constar SA łącząca elementy sztuki PR i reklamy. O tej kampanii oraz o nowej strategii firmy i systemie nadzoru poinformowali wczoraj przedstawiciele Constaru podczas konferencji prasowej, którą poprowadziła Tatiana Mindewicz-Puacz z agencji Task Force Consulting. Poprzez hasła „Dzięki Wam jesteśmy lepsi” i „Prawdopodobnie najlepiej kontrolowany zakład mięsny w Polsce” twórcy kampanii chcą upowszechnić wiedzę o nowych systemach kontroli jakości zakładów.
Mindewicz-Puacz zwróciła szczególną uwagę na fakt, że na plakatach znajduje się autentyczna postać Jacka Leonkiewiczna, obecnego Dyrektora Zakładu Mięsnego Constar, lekarza weterynarii. Zapowiedziała również, że najważniejszym celem działań PR firmy jest obecnie „odbudowa zaufania poprzez otwartą politykę informacyjną”. Kampania potrwa dwa miesiące, a jej całkowity koszt to około 2 mln zł.

Szanse na poprawę wizerunku Constaru oceniają na łamach Rzeczpospolitej specjaliści PR, którzy wypowiadają się również na temat innych sytuacji kryzysowych. „Raz utraconą reputację bardzo trudno odbudować, nawet gdy stosujemy drastyczne środki, jak zmiana zarządu czy marki” – oceniła na łamach dziennika Anna Garwolińska, prezes agencji Glaubicz Garwolińska Consultants. W artykule przeczytamy o kryzysach sieci Biedronka, Tesco czy PKN Orlen.

Źródło:

Własne i Rzeczpospolita, (Constar chce odbudować swoją markę, Anita Błaszczak, 19.08.05, s. B3)
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin