poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościConsulton dla Nestlé

Consulton dla Nestlé

Consulton wygrał przetarg na realizację kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek dwóch nowych produktów jednej z marek polskiego oddziału firmy Nestlé.
Działania obejmują m.in. prowadzenie relacje z mediami. Jest to pierwszy projekt realizowany wspólnie przez Nestlé Polska i nowo powstały dział PR firmy Consulton. Umowę podpisano na pięć miesięcy. Za klienta odpowiada Beata Napiórkowska.

Nowy dział ma się specjalizować zarówno w PR marek, jak i PR korporacyjnym. Do tej pory firma Consulton Market Intelligence Poland świadczyła usługi doradcze, głównie dla podmiotów zagranicznych, w zakresie rozpoczęcia i prowadzenia działalności biznesowej w Polsce oraz przygotowywaniem analiz sektorowych i badań rynkowych. W dziale ma docelowo pracować 5 osób, które firma zatrudni do końca roku. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj