Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
ConTrust dla ECCO Walkathonu. agencja contrust podjęła współpracę z firmą ecco, duńskim producentem obuwia. agencja będzie odpowiedzialna za działania public relations w ramach przygotowań i realizacji szóstej edycji ecco walkathonu. w ramach przyjętej strategii zespół specjalistów zorganizuje podsumowanie pięciu edycji ecco walkathonu, a także we współpracy z fundacjami zaangażowanymi w akcję, zrealizuje działania promujące aktywną charytatywność wśród polaków. ponadto agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, pozyskanie patronów medialnych i zaangażowanie celebrytów. ze strony agencji contrust projekt koordynuje marta rakoczy. agencja pracowała już z ecco przy okazji walkathonu w 2008 roku. w ubiegłym roku marsz obsługiwał pleon(obecnie proximity). tegoroczna edycja ecco walkathonu odbędzie się w sobotę, 11 września 2010 roku. (bs).
Agencja ConTrust podjęła współpracę z firmą ECCO, duńskim producentem obuwia. Agencja będzie odpowiedzialna za działania public relations w ramach przygotowań i realizacji szóstej edycji ECCO Walkathonu.
W ramach przyjętej strategii zespół specjalistów zorganizuje podsumowanie pięciu edycji ECCO Walkathonu, a także we współpracy z fundacjami zaangażowanymi w akcję, zrealizuje działania promujące aktywną charytatywność wśród Polaków. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, pozyskanie patronów medialnych i zaangażowanie celebrytów.
Ze strony agencji ConTrust projekt koordynuje Marta Rakoczy. Agencja pracowała już z ECCO przy okazji Walkathonu w 2008 roku. W ubiegłym roku marsz obsługiwał Pleon(obecnie Proximity).
Tegoroczna edycja ECCO Walkathonu odbędzie się w sobotę, 11 września 2010 roku. (bs)