czwartek, 3 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościCoolbrands w Polsce

Coolbrands w Polsce

Zakończono pierwszą polską edycję Coolbrands, projektu mającego na celu wyłonienie najmodniejszych marek na polskim rynku. Akcja była relizowana przez agencję New Communications i składała się z dwóch części. W pierwszej – wszyscy, którzy chcieli wziąć udział w akcji mogli za pośrednictwem strony www.coolbrands.onet.pl wytypować swoje marki najbardziej cool.
W drugiej – lista marek przygotowana przez Streetcom i uzupełniona głosami internautów została poddana ocenie Rady Marek. Tytuł Top 10 Coolbrands roku 2005 zdobyły firmy: Apple (Macintosh), ABSOLUT, Google, Converse, Diesel, National Geographic, Puma, Body Shop, adidas, TVN24.
Projekt jest częścią ogólnoeuropejskiego badania, mającego na celu określenie gustów i preferencji konsumentów w Europie i jest ściśle związany z organizowanym projektem Superbrands. Pełna lista marek, które otrzymały tytuł Coolbrands Polska 2005, jest dostępna na stronie internetowej www.coolbrands.onet.pl

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł