Zakończono pierwszą polską edycję Coolbrands, projektu mającego na celu wyłonienie najmodniejszych marek na polskim rynku. Akcja była relizowana przez agencję New Communications i składała się z dwóch części. W pierwszej – wszyscy, którzy chcieli wziąć udział w akcji mogli za pośrednictwem strony www.coolbrands.onet.pl wytypować swoje marki najbardziej cool.
W drugiej – lista marek przygotowana przez Streetcom i uzupełniona głosami internautów została poddana ocenie Rady Marek. Tytuł Top 10 Coolbrands roku 2005 zdobyły firmy: Apple (Macintosh), ABSOLUT, Google, Converse, Diesel, National Geographic, Puma, Body Shop, adidas, TVN24.
Projekt jest częścią ogólnoeuropejskiego badania, mającego na celu określenie gustów i preferencji konsumentów w Europie i jest ściśle związany z organizowanym projektem Superbrands. Pełna lista marek, które otrzymały tytuł Coolbrands Polska 2005, jest dostępna na stronie internetowej www.coolbrands.onet.pl