Copernicus poruszył fora internetowe. Akcja promocyjna na pograniczu dobrych praktyk?

dodano: 
19.08.2014
komentarzy: 
0

Pod koniec zeszłego roku Copernicus Capital TFI zawiesił transakcje dotyczące jednego ze swoich funduszy. Jak czytamy w Parkiecie, w momencie jego „odwieszenia” fora internetowe zalała fala pozytywnych komentarzy dotyczących Copernicusa i jego funduszy. Agencja PR obsługująca tego klienta nic nie wie o jego ewentualnej, samodzielnej kampanii promocyjnej.

„Ktoś na forum interesuje się może giełdą? Zbieram informacje o Copernicus Capital TFI, bo trochę zainteresowały mnie ich świetne wyniki z ostatnich kilku miesięcy. Wystarczy porównać rankingi i widać od razu, że po kłopotach wyszli na prostą. Zlecilibyście im kwestię zarządzania funduszami inwestycyjnymi?” – to treść jednego z wpisów, zamieszczonych w serwisie tuwroclaw.pl. Jak czytamy w Parkiecie, posty o takim właśnie charakterze pojawiły się na „co najmniej kilkunastu portalach”. Według Komisji Nadzoru Finansowego „nie noszą one znamion doradztwa inwestycyjnego”. Specjaliści od promocji w sieci mają jednak wątpliwości co do takiej formy promocji.

Zdaniem Sebastiana Umińskiego z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions „tego typu działania, choć są legalne, leżą na pograniczu dobrych praktyk reklamowych”.  Według Parkietu  „być może nie była to akcja marketingowa, ale bez wątpie­nia była zaplanowana”. Jak czytamy, niektórzy autorzy postów dołączyli do wybranych forów w dniu publikacji opinii o Copernicusie.

„Nic nam nie wiadomo o prowadzo­nych tego typu działaniach i nie wydaje się, żeby to była zaplanowana akcja marketin­gowa” – odpowiedziała Parkietowi agencja PR obsługująca Copernicusa. (ks)

Źródło:

Parkiet, Copernicus opanował fora internetowe, Jan Morbiato, 19.08.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin