.

 

Coraz więcej osób na Instagramie ma dostęp do 90-sekundowych Reels

dodano: 
29.04.2022
komentarzy: 
0

Instagram rozszerza testowanie 90-sekundowych Reels na większe grono użytkowników – opisuje socialmediatoday.com.

Jak czytamy, część użytkowników Instagrama otrzymała możliwość tworzenia rolek trwających nawet półtorej minuty, co daje dodatkowe 30 sekund ponad aktualny limit 60 sekund. Źródło zauważa, że Instagram po raz pierwszy zaczął testować dłuższe rolki w lutym, a teraz zwiększył grupę użytkowników, która ma dostęp do tego rozwiązania.

Portal socialmediatoday.com przekazuje, że zapytał Instagram, czy aktualizacja obejmie wszystkich użytkowników. Platforma udzieliła odpowiedzi, że obecnie trwa tylko testowanie i nie ma oficjalnego planu szerszego wprowadzenia jej.

Jak czytamy, Instagram ulepsza obecnie swoje formaty wideo, a szef serwisu Adam Mosseri podkreślał już w grudniu, że platforma coraz silniej skupi się na filmach i będzie dążyć do zespolenia ich z rolkami. Źródło przypomina także, że jakiś czas temu Instagram wycofał format IGTV  i ogłosił fuzję formatów wideo.

Czytamy także, że w ostatnim sprawozdaniu finansowym Meta poinformowała, że ​​sekcja Reels odpowiada teraz za ponad 20 proc. całkowitego czasu, jaki ludzie spędzają na Instagramie.

Źródło pisze także, że następnym krokiem serwisu będzie ograniczenie długości wszystkich przesyłanych filmów – obecnie użytkownicy nadal mogą przesyłać klipy wideo trwające nawet godzinę. Ma to spowodować, że treści będą wyrównane, co ułatwi zmiany w serwusue.

Instagram usunął także opcję umieszczania reklam wideo typu In-Stream na początku tego miesiąca, co również świadczy o większym nacisku na kompaktowość treści wideo i sugeruje dążenie do trybu pełnoekranowego, znanego z TikToka – dowiadujemy się. (mb)

Źródło:

socialmediatoday.com, Instagram Expands Live Testing of 90 Second Reels, 28.04.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin