Creative PR powiększa zespół
Zespół Creative PR powiększył się w listopadzie o 3 osoby. Dołączył do niego Marcin Leszczyński, który obejmie nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. badania wizerunku. Do jego zadań należy opracowanie nowej usługi wizerunkowej, którą agencja Creative PR zaoferuje swoim klientom. Będzie to diagnoza z zastosowaniem nowoczesnych technik badawczych, które pozwalają na dotarcie do nieświadomego i emocjonalnego związku z marką. Marcin Leszczyński będzie również odpowiadał w firmie za projekty międzynarodowe.
Studiował psychologię na Middlesex University w Londynie. Obecnie kończy socjologię na specjalizacji Badania Rynku i Opinii Publicznej oraz filozofię na UAM.
Katarzyna Mazurek oraz Jakub Smogur dołączyli do zespołu jako asystenci ds. public relations. Katarzyna Mazurek jest absolwentką poznańskiej Akademii Rolniczej, a Jakub Smogur ukończył socjologię ze specjalizacją Badania Rynku i Opinii Publicznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Zadaniem asystentów będzie wspieranie bieżącej obsługi klientów. Na zdjęciu kolejno od lewej: Jakub Smogur, Katarzyna Mazurek, Marcin Leszczyński.
(jk)