Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Creative Sectors vol. 4. w piątek 13 grudnia w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego odbędzie się czwarte już spotkanie z cyklu creative sectors. creative sectors to spotkania z przedstawicielami branży kreatywnej. impreza ma charakter otwarty i skupia przedstawicieli branży, środowiska akademickiego i studentów. w dotychczasowych edycjach uczestniczyło około 500 słuchaczy. wśród prelegentów znaleźli się m. in. dawid szczepaniak – vml polska, mariusz pełechaty – head of social, lemon sky; dr maurycy graszewicz – ceo, morrismarlowe; filip mecner – filip mecner artist management; magdalena zimecka – studio produkcyjne orka; piotr kumik – reżyser reklamowy, szymon janiak – pr manager, grupa trinity sa. czwarta edycja rozpocznie się od warsztatów creative workshops, które zaczynają się od godziny 14:30. prowadzący warsztaty: piotr polus, tomasz rodakiewicz (necon); klaudyna świstow i marta szwed (izmałkowa consulting); paweł pawiński (morrismarlowe). o godzinie 16:00 główne wydarzenie – sześcioro prelegentów, sześć tematów, sześć spojrzeń na rzeczywistość pracy w sektorze kreatywnym. kolejno – szymon sikorski (publicon), łukasz kliś (designer), klaudyna świstów (izmałkowa consulting), tomasz sysło (bloger, rysownik). kiedy: 13 grudnia (piątek). co:. 14:30-16:00 – warsztaty creative workshop (zapisy: 16:00-19:30 – wykłady creative sectors (sala wielka zachodnia). 20:00 -… – afterparty w „szklanej ćmie” (ul. ofiar oświęcimskich 17). gdzie: instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ul. joliot-curie 15, wrocław. więcej informacji:.
W piątek 13 grudnia w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego odbędzie się czwarte już spotkanie z cyklu Creative Sectors.
Creative Sectors to spotkania z przedstawicielami branży kreatywnej. Impreza ma charakter otwarty i skupia przedstawicieli branży, środowiska akademickiego i studentów.
W dotychczasowych edycjach uczestniczyło około 500 słuchaczy. Wśród prelegentów znaleźli się m. in. Dawid Szczepaniak – VML Polska, Mariusz Pełechaty – Head of Social, Lemon Sky; dr Maurycy Graszewicz – CEO, MorrisMarlowe; Filip Mecner – Filip Mecner Artist Management; Magdalena Zimecka – Studio Produkcyjne ORKA; Piotr Kumik – reżyser reklamowy, Szymon Janiak – PR Manager, Grupa Trinity SA.
Czwarta edycja rozpocznie się od warsztatów Creative Workshops, które zaczynają się od godziny 14:30. Prowadzący warsztaty: Piotr Polus, Tomasz Rodakiewicz (Necon); Klaudyna Świstow i Marta Szwed (Izmałkowa Consulting); Paweł Pawiński (MorrisMarlowe).
O godzinie 16:00 główne wydarzenie – sześcioro prelegentów, sześć tematów, sześć spojrzeń na rzeczywistość pracy w sektorze kreatywnym.
Kolejno – Szymon Sikorski (Publicon), Łukasz Kliś (designer), Klaudyna Świstów (Izmałkowa Consulting), Tomasz Sysło (bloger, rysownik).
Kiedy: 13 grudnia (piątek)
Co:
14:30-16:00 – Warsztaty Creative Workshop (zapisy: www.creativesectors.pl)
16:00-19:30 – Wykłady Creative Sectors (Sala Wielka Zachodnia)
20:00 -… – Afterparty w „Szklanej Ćmie” (ul. Ofiar Oświęcimskich 17)
Gdzie: Instytut Dziennikarstwa I Komunikacji Społecznej, ul. Joliot-Curie 15, Wrocław.
Więcej informacji:
www.creativesectors.pl
https://www.facebook.com/creativesec