Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Creative Sectors vol.3. kolejne creative sectors w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego już za nami. to już trzecia edycja cyklu spotkań z przedstawicielami przemysłu kreatywnego. wydarzeniu towarzyszyły warsztaty, przegląd kampanii reklamowych i afterparty. wszystko skupione wokół głównej idei, czyli kreatywności w różnej postaci. impreza rozpoczęła się warsztatami, podczas których specjaliści z różnych gałęzi sektora kreatywnego starali się przekazać swoją wiedzę i podzielić się własnymi doświadczeniami na konkretnych przykładach. na warsztaty zapisało się ponad 110 osób. „żeby być na facebooku, warto na chwilę z niego wyjść” – na tym warsztacie barbara niedziela z agencji lemonsky uczyła uczestników jak radzić sobie we wciąż zmieniającej się rzeczywistości świata mediów społecznościowych. „copywriting – coś więcej niż teksty” – dr dominik lewiński tłumaczył, dlaczego warto się odróżnić i proponować odbiorcy reklamy coś więcej niż tradycyjnie rozumiany tekst reklamowy. „warsztaty e-marketingu praktycznego” prowadzone przez izabelę wójcik i krzysztofa czyżykiewicza z agencji webber&saar wprowadzały uczestników w świat e-commerce, wskaźników konwersji, roi, a także pozycjonowania oraz technik seo i sem. „jak współpracować z mediami, czyli profesjonalne media relations” – temat tyleż ciekawy, co trudny do realizacji. o tym, jak robić to skutecznie, opowiadali uczestnikom: karolina sikorska i andrzej gruszka z agencji publicon public relations. w kolejnym punkcie programu, podczas przeglądu reklam, uczestnicy wydarzenia obejrzeli ponad 50 reklam z kanonu reklamy wideo. autorski przegląd prowadził maciej tesławski – specjalista od strategii, rektor marketing communication academy, w przeszłości dyrektor strategiczny takich agencji jak mccann relationship czy grey polska, juror wielu konkursów i ceniony w branży specjalista. punktem głównym programu była konferencja, którą rozpoczął wykład „dlaczego pr jest najważniejszy w creative sectors?” prowadzony przez szymona sikorskiego, dyrektora generalnego agencji publicon public relations, prezesa polskiego stowarzyszenia public relations. jako druga głos zabrała account manager w agencji first public relations – luiza jurgiel-żyła. starała się ona przybliżyć uczestnikom specyfikę działań pr-owych adresowanych do dzieci i ograniczenia z tym związane. wykład nosił tytuł „public relations do grupy 4+”. na wykładzie „serm – reputacja marki w wyszukiwarce” łukasz wnuk z agencji interaktywnej webber&saar przedstawiał specyfikę i zalety pracy z niektórymi narzędziami e-marketingu, pomocnymi w codziennym zarządzaniu różnymi markami w wirtualnym świecie. konferencję zakończył swoim wystąpieniem piotr kumik – reżyser telewizyjny i reklamowy, współtwórca między innymi formatu szymon majewski show. na tym wykładzie uczestnicy mieli okazję prześledzić proces powstawania filmu reklamowego, od podstawi od podszewki – z punktu widzenia reżysera. dzień zakończył się afterparty, zorganizowanym w klubie przyjaciele i znajomi – dyskusje dotyczące poszczególnych wystąpień trwały w bardzo miłej atmosferze do późnych godzin nocnych. niech żałują ci, których tam nie było. w sumie we wszystkich częściach wydarzenia wzięło udział ponad 200 osób. z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z cyklu creative sectors, które odbędzie się w kolejnym roku akademickim. proto.pl było patronem medialnym wydarzenia. główny sponsor to frugo.
Kolejne Creative Sectors w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego już za nami. To już trzecia edycja cyklu spotkań z przedstawicielami przemysłu kreatywnego. Wydarzeniu towarzyszyły warsztaty, przegląd kampanii reklamowych i afterparty. Wszystko skupione wokół głównej idei, czyli kreatywności w różnej postaci.
Impreza rozpoczęła się warsztatami, podczas których specjaliści z różnych gałęzi sektora kreatywnego starali się przekazać swoją wiedzę i podzielić się własnymi doświadczeniami na konkretnych przykładach. Na warsztaty zapisało się ponad 110 osób.
„Żeby być na Facebooku, warto na chwilę z niego wyjść” – na tym warsztacie Barbara Niedziela z agencji LemonSky uczyła uczestników jak radzić sobie we wciąż zmieniającej się rzeczywistości świata mediów społecznościowych.
„Copywriting – coś więcej niż teksty” – Dr Dominik Lewiński tłumaczył, dlaczego warto się odróżnić i proponować odbiorcy reklamy coś więcej niż tradycyjnie rozumiany tekst reklamowy.
„Warsztaty e-marketingu praktycznego” prowadzone przez Izabelę Wójcik i Krzysztofa Czyżykiewicza z agencji Webber&Saar wprowadzały uczestników w świat e-commerce, wskaźników konwersji, ROI, a także pozycjonowania oraz technik SEO i SEM.
„Jak współpracować z mediami, czyli profesjonalne media relations” – temat tyleż ciekawy, co trudny do realizacji. O tym, jak robić to skutecznie, opowiadali uczestnikom: Karolina Sikorska i Andrzej Gruszka z agencji Publicon Public Relations.
W kolejnym punkcie programu, podczas przeglądu reklam, uczestnicy wydarzenia obejrzeli ponad 50 reklam z kanonu reklamy wideo. Autorski przegląd prowadził Maciej Tesławski – specjalista od strategii, rektor Marketing Communication Academy, w przeszłości dyrektor strategiczny takich agencji jak McCann Relationship czy Grey Polska, juror wielu konkursów i ceniony w branży specjalista.
Punktem głównym programu była konferencja, którą rozpoczął wykład „Dlaczego PR jest najważniejszy w Creative Sectors?” prowadzony przez Szymona Sikorskiego, dyrektora generalnego agencji Publicon Public Relations, prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Jako druga głos zabrała account manager w agencji FIRST Public Relations – Luiza Jurgiel-Żyła. Starała się ona przybliżyć uczestnikom specyfikę działań PR-owych adresowanych do dzieci i ograniczenia z tym związane. Wykład nosił tytuł „Public relations do grupy 4+”.
Na wykładzie „SERM – reputacja marki w wyszukiwarce” Łukasz Wnuk z agencji interaktywnej Webber&Saar przedstawiał specyfikę i zalety pracy z niektórymi narzędziami e-marketingu, pomocnymi w codziennym zarządzaniu różnymi markami w wirtualnym świecie.
Konferencję zakończył swoim wystąpieniem Piotr Kumik – reżyser telewizyjny i reklamowy, współtwórca między innymi formatu Szymon Majewski Show. Na tym wykładzie uczestnicy mieli okazję prześledzić proces powstawania filmu reklamowego, od podstawi od podszewki – z punktu widzenia reżysera.
Dzień zakończył się afterparty, zorganizowanym w klubie Przyjaciele i znajomi – dyskusje dotyczące poszczególnych wystąpień trwały w bardzo miłej atmosferze do późnych godzin nocnych. Niech żałują Ci, których tam nie było.
W sumie we wszystkich częściach wydarzenia wzięło udział ponad 200 osób. Z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z cyklu Creative Sectors, które odbędzie się w kolejnym roku akademickim.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. Główny sponsor to FRUGO.