Newsweek poświęca dodatek CSR-owi. „W globalnym kryzysie zaufania wygrają firmy uczciwe i dbające o innych”, czytamy. A Marek Goliszewski tłumaczy, że właśnie w trudnych czasach „najcenniejszą wartością firmy” jest dbałość o wizerunek.
Dziś, zdaniem prezesa BCC Marka Goliszewskiego, aby na rynku wygrać wyścig z konkurentami trzeba zaprezentować pewną „wartość dodaną”, czyli wizerunek. A dobry wizerunek firmy staje się „impulsem lojalności” ze strony klienta. Problemem jest jednak to, że polskie przedsiębiorstwa „zbyt cicho” mówią o swoich dobrych stronach, twierdzi rozmówca Newsweeka.
Goliszewski zachęca przedsiębiorców do otwartego mówienia o ich prospołecznej działalności, a tych jeszcze nie zaangażowanych przekonuje do bycia odpowiedzialnym społecznie. „Przedsiębiorstwa budują nie tylko parametry ekonomiczne, lecz także to, co o swojej firmie myślą i mówią jej pracownicy, współpracownicy, kontrahenci i podwykonawcy”, mówi prezes BCC.(ał)


