15. października zostaną zaprezentowane wyniki pierwszej w Polsce analizy poziomu zaawansowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa.
Przeprowadzenie badań i opracowanie raportu to pierwszy etap projektu, którego celem jest propagowanie idei CSR-u w Polsce. Zadaniem, jakie stawiają sobie organizatorzy spotkania, jest zainicjowanie publicznej debaty na temat tego, jakie warunki należy tworzyć, aby wzmacniać podstawy społecznej odpowiedzialności polskich przedsiębiorstw. Raport przedstawia działania instytucji i organizacji popularyzujących ideę CSR-u w naszym kraju. Autorzy raportu podjęli próbę analizy stopnia upowszechnienia praktyk i zasad CSR w Polsce. Raport przedstawia działania instytucji i organizacji popularyzujących tę ideę w naszym kraju.
Raport został opracowany na podstawie wyników badań przeprowadzonych w ramach regionalnego projektu finansowanego przez Komisję Europejską i Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP). Od połowy roku 2001, w promocji idei społecznej odpowiedzialność biznesu w ramach inicjatywy Global Compact aktywnie uczestniczy polskie biuro UNDP.
Program dostępny na stronie www.globalcompact.org.pl (kk)