CSR w małych i dużych firmach

dodano: 
28.12.2005
komentarzy: 
0

W Rzeczpospolitej można przeczytać rozmowę z Oksaną Świerczyńską z Forum Odpowiedzialnego Biznesu na temat różnic w działaniach CSR-owych małych i dużych firm. W małych firmach działalność prospołeczna wynika z osobistych potrzeb właścicieli i ma charakter uboczny. Małe firmy uważają ponadto, że nagłaśnianie swojej dobroczynności jest nieetyczne. Duże korporacje postrzegają działalność charytatywną jako swój obowiązek. Wynika ona z misji i roli, jaką chcą pełnić w otoczeniu, a realizacją programów społecznych najczęściej zajmują się w nich działy PR. Świerczyńska mówi również o badaniach, które pokazują korzyści wynikające z marketingu zaangażowanego społecznie.

Źródło:

Rzeczpospolita Moja Kariera, Mali nie lubią rozgłosu, rozmawiała Grażyna Raszkowska, 28.12.05, s. 2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin