CSR, zaufanie i media społecznościowe najważniejsze w budowaniu marki

dodano: 
18.12.2015
komentarzy: 
0

O tym, jakie są zapotrzebowania klientów w najbliższych latach  mówi raport TollFreeForwarding.com, na który powołuje się prdaily.com.

Badanie przeprowadzono na próbie 2000 amerykańskich konsumentów. Aż 75 proc. z nich jest zdania, że organizacje mogą zrobić więcej w celu zwiększenia lojalności. Ankietowani zauważają bowiem, że  firmy kładą na ten aspekt zbyt mały nacisk. „Warto, by koncentrowały się przy tym na społecznej odpowiedzialności biznesu i  wykorzystywały do tego media społecznościowe”.  To właśnie zaangażowanie w CSR, a nie promocje czy zniżki, ma dla nich większe znaczenie przy wyborze marki. Jeden z respondentów mówi wprost:  „Wolę wybrać tę firmę, dla której ważne jest środowisko, bo wiem, że w swojej ofercie ma dobrej jakości produkty”.

Kolejnym tematem poruszonym w raporcie TollFreeForwarding.com było  zaufanie. Marki mogą je zdobyć na przykład przez wprowadzenie jasnej polityki w zakresie informowania o treściach reklamowych. Jak czytamy bowiem, ankietowani przyznali, że mają problem z ich rozpoznaniem. Potwierdzają to także badania naukowców z University of Georgia Grady College, które mówiły o tym, że wielu konsumentów nie klasyfikuje sponsorowanych artykułów jako reklamy – czytamy w prdaily.com. (mw)

Źródło:

prdaily.com, Report: CSR, trust and social media paramount to building brand loyalty, Beki Winchel, 17.12.2015
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin