Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Cudze chwalicie, swojego nie znacie. po hasłem „cudze chwalicie, swego nie znacie” rusza ogólnopolska kampania informacyjna przygotowana przez fundację polskie marki i polską grupę mediową. akcje ma na celu promocję polskich produktów z branży odzieżowej. organizatorzy chcą propagować wiedzę na temat polskich marek i ich producentów, a także przekonywać konsumentów do słuszności wyboru krajowych produktów. jednym z elementów akcji jest kampania edukacyjna, prowadzona w mediach wspólnie ze związkiem producentów odzieży i tekstyliów lewiatan. kampania, która jest skierowana do partnerów biznesowych, sieci handlowych oraz konsumentów, ma także przyczynić się do ochrony miejsc pracy w branży tekstylnej – w obliczu obecnej sytuacji gospodarczej. za projekt z ramienia polskiej grupy mediowej odpowiada ewa pater.(ał).
Po hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie” rusza ogólnopolska kampania informacyjna przygotowana przez Fundację Polskie Marki i Polską Grupę Mediową.
Akcje ma na celu promocję polskich produktów z branży odzieżowej. Organizatorzy chcą propagować wiedzę na temat polskich marek i ich producentów, a także przekonywać konsumentów do słuszności wyboru krajowych produktów. Jednym z elementów akcji jest kampania edukacyjna, prowadzona w mediach wspólnie ze Związkiem Producentów Odzieży i Tekstyliów Lewiatan.
Kampania, która jest skierowana do partnerów biznesowych, sieci handlowych oraz konsumentów, ma także przyczynić się do ochrony miejsc pracy w branży tekstylnej – w obliczu obecnej sytuacji gospodarczej.
Za projekt z ramienia Polskiej Grupy Mediowej odpowiada Ewa Pater.(ał)