Cut The Mustard wypromuje FIT SHOP Reeboka

dodano: 
12.07.2017
komentarzy: 
0

Cut The Mustard odpowiada za kompleksową obsługę firmy Reebok od stycznia 2017 roku. Obecnie agencja prowadzi kampanię Reebok FIT SHOP i Reebok TV.

FIT SHOP to sklep zlokalizowany na Pl. Trzech Krzyży, w którym można płacić wysiłkiem. Aby skorzystać z tej możliwości, trzeba wykonać wylosowane zadanie treningowe, za które otrzymuje się specjalną walutę DELTA. Prezentowane są na niej wizerunki ambasadorów marki m.in. Joanny Jędrzejczyk, Andrzeja Wrony i Karola Kłosa.

Oprócz prowadzenia kampanii, Cut The Mustard zajmuje się współpracą z influencerami, dbaniem o PR miejca i wydarzeń oraz dwumiesięczną komunikacją całego przedsięwzięcia.

W ramach wsparcia powyższych działań, agencja uruchomiła także Reebok TV – telewizję internetową, która dostępna jest na profilu marki na Facebooku. Transmituje ona spotkania i rozmowy z dietetykami, stylistami, ekspertami sportowymi oraz treningi na żywo.

Kampania Reebok FIT SHOP potrwa do końca wakacji.

Reebok korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin