niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościCzarny wyborczy PR

Czarny wyborczy PR

Przegląd opisuje, „jak prawicowe media próbują utopić Włodzimierza Cimoszewicza”. Tygodnik pisze, że już teraz, na ponad miesiąc przed wyborami, „sięga się po najpospolitszy czarny PR, w którym walkę na argumenty zastępuje się łatwiej zapadalnymi w pamięci epitetami”. Specjaliści od marketingu politycznego twierdzą, że „obecna kampania będzie się opierać na trzech filarach: wielkich pieniądzach, agresji oraz pomówieniach”. Przegląd cytuje również Adama Łaszyna, specjalistę ds. PR, który twierdzi, że zestawienie na okładce Newsweeka nazwiska Cimoszewicza ze słowem „kłamie” tworzy „tak negatywny kontekst, że trudno będzie mu się od niego oderwać”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł