Miasto.Dziennik Koszaliński informuje o ciekawej inicjatywie wszystkich nadmorskich gmin z województwa zachodniopomorskiego i pomorskiego, a jest ich 32. Ich przedstawiciele postanowili wspólnie się promować pod hasłem „Czas na Bałtyk”.
Gazeta ujawnia kulisy powstania pomysłu. Projekt wspólnego promowania polskich plaż nad Bałtykiem wysunął wójt Mielna – Zbiegniew Choiński. Główną ideą akcji ma być reklamowanie polskiego morza wśród turystów, ale bez wskazywania na konkretny kurort. Zgodnie ze wstępnym projektem akcja ma skupić się na promowaniu polskich plaż na bilboardach i prawdopodobnie rozpocznie się na początku 2010 roku.
Jak podaje gazeta, w połowie października ma odbyć się spotkanie przedstawicieli włodarzy nadmorskich miejscowości w celu ustalenia szczegółów współpracy. Na projekt „Czas na Bałtyk” każda z gmin będzie musiała wygospodarować kwotę około 20 tys. zł, czytamy. (ał)


