Pod koniec września nakładem wydawnictwa RM na polskim rynku pojawiły się dwie nowe książki „Autopromocja” i „Sztuka konwersacji”. Pierwszy poradnik autorstwa Christine Öttl i Gitte Härter prezentuje techniki autopromocji, które uczą, jak radzić sobie ze swoimi słabościami i błędami, a także jak jasno wyrażać swoje oczekiwania i cele oraz komunikować się z innymi w sposób otwarty i efektywny. Pomocne mogą okazać się zwłaszcza liczne przykłady sytuacji zawodowych, które pokazują wykorzystanie w praktyce opisane w książce metody.
Ze „Sztuki konwersacji” dowiemy się natomiast, w jaki sposób nawiązać kontakt – jak zrobić pierwszy krok, pokonać nieśmiałość i z pomocą sprawdzonych w praktyce wskazówek rozmawiać swobodnie na każdy temat oraz nauczyć się szybko poznawać obce grupy ludzi.
Z poradnika dowiemy się również, jakie tematy nadają się do poruszenia w danej okoliczności, jak budować wspólną płaszczyznę porozumienia z rozmówcą i po mistrzowsku wychodzić z trudnych sytuacji. Dzięki typologii rozmowy przygotowanej przez autorkę będziemy w stanie ustalić, typ rozmówcy siedziącego naprzeciwko nas i w jaki sposób umiejętnie z nim rozmawiać (mk) PRoto jest patronem medialnym obu publikacji


