.

 

Czechowski: artykuł z Parkietu najwięcej mówi o kondycji dziennikarstwa

dodano: 
09.04.2013
komentarzy: 
4

Być może tekst w Parkiecie mówi coś o agencjach PR w kryzysie. Niewykluczone, że presja rynku przyczynia się do zwiększenia nieetycznych praktyk i podejmowania zadań, które z PR-em mają tyle wspólnego, ile wiosenny spacer w parku ze wspinaczką wysokogórską.

Być może tekst ten mówi coś o (niektórych) klientach agencji PR, choć niewiele nowego. Dowiadujemy się, że oddają garderobę do pralni oraz że miewają kaca po nocy spędzonej poza domem, a także, że… nie rozumieją, na czym polega praca ich PR-owców.

Zdecydowanie najwięcej artykuł z Parkietu mówi jednak o kondycji dziennikarstwa ekonomicznego. Podobne  publikacje kruszą mury tego ostatniego bastionu profesjonalizmu, rzetelności i obiektywizmu. Szkoda, że odpryski trafiają właśnie w naszą profesję.

Rafał Czechowski, president & managing director, Imago PR

Czytaj także
Staniszewski: publikacja Parkietu mną nie wstrząsnęła

Ewa Mittelstaedt: opisane przypadki są raczej marginalne
Paweł Trochimiuk: tego typu praktyki są nie do pomyślenia
Adam Łaszyn: to nie jest artykuł o faktach, tylko o plotkach
Dorota Zmarzlak: każda profesja ma swoje czarne owce

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
10.04.2013
9:13:04
pow
(10.04.2013 9:13:04)
absolutnie się nie zgadzam.najpierw proszę popytać agencje PR co wiedzą o rynku ekonomicznym, o obowiązkach informacyjnych spółek a potem proszę zwalać winę na dziennikarzy. wiedzą zazwyczaj BARDZO mało a potem maja pretensję, że dziennikarze czegoś nie napisali. niech najpierw ustawy poczytają a później biorą się za IR
09.04.2013
21:19:16
kklosiewicz
(09.04.2013 21:19:16)
Katarzynę Kucharczyk trochę poniosło, więc trzeba na to przymknąć oko, chociaż chyba rzeczywiście trochę soli w nie sypnęła. Nie ładnie jednak tak się obruszać i niepotrzebnie ironizować. Branży to nie przystoi. Najlepiej byłoby porozmawiać z Panią Kasią. Rozmowa to podstawa jakiegokolwiek sukcesu.
09.04.2013
14:32:14
Xe
(09.04.2013 14:32:14)
Ale co mówi o tej kondycji dziennikarstwa? Bo z tej wypowiedzi nie dowiedziałem się tego. No i co w tym tekście jest takiego, że mówi o kondycji dziennikarstwa? Że opisuje sytuację w PR? Ktoś tu chyba się obraża na rzeczywistość... Jak to było, presiden i imaging...
09.04.2013
12:20:42
kondycja
(09.04.2013 12:20:42)
o kondycji to nam mówi najwięcej upodobanie do tytulatury, vide: "president & managing director" zwłaszcza "prezydent" robi wrażenie...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin