Czego spodziewają się PR-owcy w 2011 roku

dodano: 
13.12.2010
komentarzy: 
0

Branża PR będzie w 2011 roku jeszcze bardziej wymagająca – przewidują PR-owcy, którzy wzięli udział w badaniu The Vocus 2011 Planning Survey. O jej wynikach informuje serwis PR Web.

W badaniu zorganizowanym przez firmę Vocus wzięło udział 508 pracowników zajmujących się PR-em w korporacjach oraz agencjach. Blisko dwie trzecie z nich wskazało, że branża  public relations będzie wiązała się z większymi wyzwaniami, a główną tego przyczyną będą zmieniające się budżety przeznaczane na PR i rozwój mediów społecznościowych. Odnośnie samych budżetów 42 proc. przewiduje, że będą one wzrastać, według 29 proc. nie ulegną one zmianie, a 20 proc. przewiduje ich obniżenie.

Kto natomiast będzie częściej korzystał z mediów społecznościowych? Według 23 proc. przepytanych główną rolę w tego typu serwisach będą odgrywali marketingowcy, natomiast według 22 proc. prym wieść będą PR-owcy, wspierani przez inne działy.

Z badania firmy Vocus wynika także, że firmy sprawnie wykorzystują serwisy społecznościowe i będą tak czynić także  w 2011 roku – 67 proc. respondentów stwierdziło, że aktywnie bierze udział w dyskusjach toczonych w sieci. (ks)

Przeczytaj więcej o wynikach badania


Źródło:

PR Web
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin