Czego w briefie zabraknąć nie może

dodano: 
21.05.2007
komentarzy: 
4

W artykule Anny Miotk zamieszczonym przez Marketing w Praktyce można przeczytać o założeniach, jakie powinien spełniać brief kierowany do agencji PR. Autorka opisuje elementy, których nie może zabraknąć w dokumencie, aby współpraca pomiędzy agencją a klientem okazała się skuteczna. Miotk wymienia kilka tematów, o których w dobrze skonstruowanym briefie powinny się znaleźć informacje, są to: firma, produkt, rynek i konkurencja, dotychczasowe działania komunikacyjne, cele biznesowe, cele komunikacyjne, grupy docelowe oraz czas trwania kampanii i jej budżet. (psp)

Źródło:

Marketing w Praktyce, Brief dla agencji PR, Anna Miotk, 01.05.07, s. 64
komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
22.05.2007
9:24:20
Bestia
(22.05.2007 9:24:20)
Zgadzam sie z przedmówcami =- brief bez budżetu to nie brief :)
21.05.2007
22:44:54
Książę Lew Mysz...
(21.05.2007 22:44:54)
Vader ma rację. Megi, z choinki się urwałaś? Przecież orientacyjny budżet jest kluczowym elementem każdego profesjonalnego briefa...
21.05.2007
16:02:50
Vader
(21.05.2007 16:02:50)
A co w tym złego, megi? Nie raz widziałem orientacyjny budźet w briefie. To dobrze świadczy o kliencie, że przedstawia budżet. Agencja powinna wiedzieć jaki rząd wielkości ma być przeznaczony na kampanie (chociażby orientacyjnie). To podstawa przy planowaniu czy kampania ma być "odjechana" czy nie. Przecież odpowiednio nagłośnionego launchu nowego produktu dobrej marki razem np. z eventem nie zrobi się przecież za 50 tyś. PLN, prawda? Pozdrawiam.
21.05.2007
12:11:51
megi
(21.05.2007 12:11:51)
budżet w briefie do agencji???:D:D:D:D hahahah chyba żeby dać sie wydoić ;-)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin