Czternaście restauracji Magdy Gessler - jedna agencja

dodano: 
04.07.2012
komentarzy: 
1

Walk Social Media odpowiada za obsługę 14 restauracji Magdy Gessler w serwisie Facebook. Działania zlecił Food Zone, operator restauracji kategorii premium w Polsce.

W ramach współpracy agencja realizuje działania komunikacyjne w sumie dla piętnastu fanpage’ów (jeden nie dotyczy restauracji), m.in.: MG Eat, Wentzl, Polka Warszawa, Polka Łódź, Polka Żelazowa Wola, Bellini, Marcello, Venezia, Gar, Biała Gęś, Krokodyl, Embassy, AleGloria, Catering MG. Do jej zadań należy: komunikacja z fanami, opracowanie treści i strategii komunikacji każdego z fanpage’ów. W przypadku restauracji Wentz agencja Walk odpowiada również za samo wprowadzenie marki na FB. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Projekt prowadzi Michał Lewandowski, head of social media. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
04.07.2012
13:33:06
smakosz
(04.07.2012 13:33:06)
niestety nawet dobry PR nie pomoze, u Gesslerowej drogo, malo i mocno srednio
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin