Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 29 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościCztery agencje nie pomogły AIG

Cztery agencje nie pomogły AIG

Portal Breakingviews.com informuje, że „gigant ubezpieczeniowy” AIG, który znalazł się na krawędzi bankructwa, wynajmuje aż cztery agencje PR-owskie. Czy to nie zbytnia rozrzutność zastanawia się autorka?

Teraz, kiedy „gruba ryba” amerykańskiej finansjery – AIG – znalazła się w trudnym położeniu, potrzebuje sprawnych speców od retoryki, aby przekonać media, opinię publiczną, inwestorów i amerykańskie władze, że potrzebna jest jej pomoc.

Jednak, zdaniem Lauren Silva Laughlin, solidna PR-owska obstawa AIG składająca się z dużego sztabu własnych PR-owców oraz czterech pomagających firmie agencji: Kekst&Co, Sard Verbinner, Hill&Knowlton i Burson Marsteller nie sprawdziły się. Jak dotąd zatrudniony zespół spin doktorów nie poradził sobie ze sprawnym komunikowaniem na temat kryzysu w przedsiębiorstwie.

Dowodem na kiepsko prowadzony PR w firmie ma być komunikat Paula Reynoldsa zajmującego się w AIG restrukturyzacją. Ostatnio przyznał on, że może lepiej jest pójść do więzienia niż zmagać się ze złożonością sytuacji, w jakiej znalazła się firma.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj