czwartek, 11 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościCzy blogi są potrzebne agencjom PR?

Czy blogi są potrzebne agencjom PR?

Wiele agencji PR prowadzi własne blogi, w celu utrzymania kontaktu z klientami i pozyskania ich opinii. W czasach dominacji mediów społecznościowych jest to niezbędne – czytamy na blogu PR Nonsense.

Prowadząc własny blog, agencja wysyła klientom komunikat: śledzimy rozwój nowych mediów, jesteśmy na bieżąco z innowacjami. Dodatkowo blog może pomóc agencji w prowadzeniu jej własnego PR-u, co jest ważne zwłaszcza w sytuacji, gdy firmy PR-owskie zajęte są wyłącznie świadczeniem usług dla swoich klientów i nie mają czasu na kreowanie własnego wizerunku – czytamy. Firmowe blogi dodatkowo pomagają w uzyskaniu wpływu na media i dziennikarzy. W artykule pojawia się podany przez New York Timesa przykład specjalistki PR Brooke Hammerlings, której blog wielu dziennikarzy uznało za główne źródło informacji. (ks)

Czytaj więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj