Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Czy Eskadrze uda się wypromować Śląsk? właśnie ruszyła kampania promująca śląsk, jednak z relacji mediów wynika, że przygotowana przez grupę eskadra propozycja podoba się głównie urzędnikom. kampania pod hasłem „śląskie: pozytywna energia” składa się ze spotu telewizyjnego i plakatów, informują gazeta wyborcza katowice oraz fakt katowice. projekt, przygotowany przez grupę eskarda, ma poprawić wizerunek górnego śląska, czytamy natomiast w polsce dzienniku zachodnim. „chcemy, by postrzegano nas w innych częściach kraju inaczej niż dotychczas. bo na śląsku wcale nie jest szaro i smutno”, mówi faktowi bogusław śmigielski. przedpremierowy pokaz filmu i projektów plakatów nie wzbudził wielkiego entuzjazmu zaproszonych dziennikarzy oraz ekspertów, wynika z tekstów. anna adamus-matuszyńska z katowickiej akademii ekonomicznej zwracała uwagę na małą spójność haseł promocyjnych ze zdjęciami na plakatach. podobnie komentował kamil durczok – dziennikarz telewizyjny pochodzący z katowic – choć docenił on promocyjny film o śląsku, relacjonuje gazeta. kampania promująca przez następne 6 tygodni województwo śląskie kosztowała 5 milionów złotych, sama eskadra zarobiła na projekcie milion, donosi fakt katowice.(ał). zobacz rozmowę z barbarą labuddą z grupy eskadra na temat kampanii oraz przygotowane przez agencje projekty.
Właśnie ruszyła kampania promująca Śląsk, jednak z relacji mediów wynika, że przygotowana przez Grupę Eskadra propozycja podoba się głównie urzędnikom.
Kampania pod hasłem „Śląskie: pozytywna energia” składa się ze spotu telewizyjnego i plakatów, informują Gazeta Wyborcza Katowice oraz Fakt Katowice. Projekt, przygotowany przez Grupę Eskarda, ma poprawić wizerunek Górnego Śląska, czytamy natomiast w Polsce Dzienniku Zachodnim. „Chcemy, by postrzegano nas w innych częściach kraju inaczej niż dotychczas. Bo na Śląsku wcale nie jest szaro i smutno”, mówi Faktowi Bogusław Śmigielski.
Przedpremierowy pokaz filmu i projektów plakatów nie wzbudził wielkiego entuzjazmu zaproszonych dziennikarzy oraz ekspertów, wynika z tekstów. Anna Adamus-Matuszyńska z katowickiej Akademii Ekonomicznej zwracała uwagę na małą spójność haseł promocyjnych ze zdjęciami na plakatach. Podobnie komentował Kamil Durczok – dziennikarz telewizyjny pochodzący z Katowic – choć docenił on promocyjny film o Śląsku, relacjonuje Gazeta.
Kampania promująca przez następne 6 tygodni województwo śląskie kosztowała 5 milionów złotych, sama Eskadra zarobiła na projekcie milion, donosi Fakt Katowice.(ał)
Zobacz rozmowę z Barbarą Labuddą z Grupy Eskadra na temat kampanii oraz przygotowane przez agencje projekty .