.

 

Czy rodzice wszyscy wiedzą, co ich dzieci w szkole jedzą?

dodano: 
16.06.2016
komentarzy: 
0

Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała i zrealizowała kampanię promującą zdrowe nawyki żywieniowe, kształtowane u uczniów zerówek oraz klas I-III szkół podstawowych. W ramach akcji powstało wideo z udziałem Julii Kamińskiej i Jarosława Boberka.  

Najpierw na YouTubie ukazał się film „HIT lata 2016”, w którym aktorzy trenują przed wykonaniem niezidentyfikowanego utworu.

Tydzień później pojawił się kolejny film.

W piosence promującej program Agencji Rynku Rolnego „Owoce i warzywa w szkole” aktorzy pytają: „Czy rodzice wszyscy wiedzą, co ich dzieci w szkole jedzą?”. Wideo ma zachęcić rodziców do refleksji nad nawykami żywieniowymi swoich dzieci oraz do sprawdzenia, czy placówka, do której one uczęszczają, przystąpiła do unijnego programu „Owoce i warzywa w szkole”.

 

Zaplanowano również utworzenie aplikacji karaoke. Dzięki niej rodzice wraz z dziećmi będą mogli wspólnie się bawić, odtwarzając tekst oraz choreografię piosenki.

Klip został skomponowany przez Andrzeja Smolika. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada agencja Codemedia, za produkcję i postprodukcję materiałów filmowych - studio filmowe Propeller Film.

 

 

Kreację kampanii przygotowali Teresa Biernacka i Piotr Płachecki z Fabryki Komunikacji Społecznej, materiały wyreżyserował i zrealizował zdjęcia  Michał Rułka.

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin