.

Czym jest marka osobista i czy PR-owiec powinien o nią dbać? Marta Pokutycka-Mądrala rozmawia z Barbarą Krysztofczyk

dodano: 
11.10.2021
komentarzy: 
0

Na YouTubie właśnie pojawił się kolejny odcinek z serii „O komunikacjiPRaktycznie”, prowadzonej przez Martę Pokutycką-Mądralę. Miło nam poinformować, że zostaliśmy patronem tego cyklu rozmów!

Siódmy odcinek poświęcony jest tematowi marki osobistej i temu, czy eksperci od PR powinni dbać o własną markę osobistą, czy jedynie troszczyć się o marki swoich klientów, szefów i partnerów. Barbara Krysztofczyk – trenerka i ekspertka ds. wizerunku, i Marta Pokutycka-Mądrala rozmawiają o tym, jak budować personal brand i z czym to się wiąże na co dzień.

Zachęcamy do obejrzenia rozmowy:

Na PRoto.pl znajdziecie także rozmowę z Barbarą Krysztofczyk między innymi o jej roli w sztabie Szymona Hołowni i kampanii prezydenckiej od kuchni. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin