Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Czym zajmuje się umierający człowiek?”. Ruszyła kampania przybliżająca temat codzienności pacjentów hospicjów. w kwietniu 2024 roku agencja grey group poland poinformowała, że we współpracy pro bono z fundacją hospicjum onkologiczne im. św. krzysztofa (fho) przygotowała kampanię promowaną hasłem „czym zajmuje się umierający człowiek?”. celem akcji, która ruszyła w marcu 2024 roku, jest pozyskanie finansowania dla organizacji z 1,5 proc. podatku oraz przełamywanie tabu związanego z codziennością pacjentów hospicjum. twórcy kampanii chcą przekazać społeczeństwu, że codzienność pacjentów hospicjum to nie tylko cierpienie. są to także zwyczajne chwile, których doświadcza każdy człowiek. mariusz koryciński z grey group poland przekazuje, że sformułowanie „śmierć jest częścią życia, a życie częścią umierania” jest myślą przewodnią akcji. „naszym celem stała się próba zmiany optyki w postrzeganiu osób przebywających w hospicjum. ich codzienność to nie tylko zabiegi, badania, strach i ból. to także chwile, które stanowią esencję codzienności wszystkich, bez wyjątku. dlatego przekazując 1,5 proc. fundacji hospicjum onkologiczne, pomagamy tak naprawdę tym, którzy umierają… żyć” – dodaje koryciński. w ramach akcji powstał spot. w rolę narratora wcieliła się aleksandra kowalicka, polska aktorka dubbingowa. źródło: youtube.com/fundacjahospicjumonkologic5249. jak czytamy w komunikacie prasowym, kampania jest promowana w internecie i radiu, a także za pomocą plakatów, które pojawią się w formie ogłoszeń w prasie i przestrzeni publicznej. za działania komunikacyjne kampanii na zasadach pro bono odpowiada agencja ogilvy pr polska. wsparcia w zakresie planowania mediów udzieliła agencja mindshare poland. (ao).
W kwietniu 2024 roku Agencja Grey Group Poland poinformowała, że we współpracy pro bono z Fundacją Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa (FHO) przygotowała kampanię promowaną hasłem „Czym zajmuje się umierający człowiek?”. Celem akcji, która ruszyła w marcu 2024 roku, jest pozyskanie finansowania dla organizacji z 1,5 proc. podatku oraz przełamywanie tabu związanego z codziennością pacjentów hospicjum.
Twórcy kampanii chcą przekazać społeczeństwu, że codzienność pacjentów hospicjum to nie tylko cierpienie. Są to także zwyczajne chwile, których doświadcza każdy człowiek.
Mariusz Koryciński z Grey Group Poland przekazuje, że sformułowanie „śmierć jest częścią życia, a życie częścią umierania” jest myślą przewodnią akcji.
„Naszym celem stała się próba zmiany optyki w postrzeganiu osób przebywających w hospicjum. Ich codzienność to nie tylko zabiegi, badania, strach i ból. To także chwile, które stanowią esencję codzienności wszystkich, bez wyjątku. Dlatego przekazując 1,5 proc. Fundacji Hospicjum Onkologiczne, pomagamy tak naprawdę tym, którzy umierają… żyć” – dodaje Koryciński.
W ramach akcji powstał spot. W rolę narratora wcieliła się Aleksandra Kowalicka, polska aktorka dubbingowa.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, kampania jest promowana w internecie i radiu, a także za pomocą plakatów, które pojawią się w formie ogłoszeń w prasie i przestrzeni publicznej.
Za działania komunikacyjne kampanii na zasadach pro bono odpowiada agencja Ogilvy PR Polska. Wsparcia w zakresie planowania mediów udzieliła agencja Mindshare Poland. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Czym zajmuje się umierający człowiek?”. Ruszyła kampania przybliżająca temat codzienności pacjentów hospicjów. w kwietniu 2024 roku agencja grey group poland poinformowała, że we współpracy pro bono z fundacją hospicjum onkologiczne im. św. krzysztofa (fho) przygotowała kampanię promowaną hasłem „czym zajmuje się umierający człowiek?”. celem akcji, która ruszyła w marcu 2024 roku, jest pozyskanie finansowania dla organizacji z 1,5 proc. podatku oraz przełamywanie tabu związanego z codziennością pacjentów hospicjum. twórcy kampanii chcą przekazać społeczeństwu, że codzienność pacjentów hospicjum to nie tylko cierpienie. są to także zwyczajne chwile, których doświadcza każdy człowiek. mariusz koryciński z grey group poland przekazuje, że sformułowanie „śmierć jest częścią życia, a życie częścią umierania” jest myślą przewodnią akcji. „naszym celem stała się próba zmiany optyki w postrzeganiu osób przebywających w hospicjum. ich codzienność to nie tylko zabiegi, badania, strach i ból. to także chwile, które stanowią esencję codzienności wszystkich, bez wyjątku. dlatego przekazując 1,5 proc. fundacji hospicjum onkologiczne, pomagamy tak naprawdę tym, którzy umierają… żyć” – dodaje koryciński. w ramach akcji powstał spot. w rolę narratora wcieliła się aleksandra kowalicka, polska aktorka dubbingowa. źródło: youtube.com/fundacjahospicjumonkologic5249. jak czytamy w komunikacie prasowym, kampania jest promowana w internecie i radiu, a także za pomocą plakatów, które pojawią się w formie ogłoszeń w prasie i przestrzeni publicznej. za działania komunikacyjne kampanii na zasadach pro bono odpowiada agencja ogilvy pr polska. wsparcia w zakresie planowania mediów udzieliła agencja mindshare poland. (ao).