Media prezentują nowe pomysły promujące miasta w nadchodzącym sezonie. Jak czytamy w lokalnej prasie, Łódź promować będzie się „sztuką fluorescencyjną”, Toruń konferencjami, a Radom odwagą.
Łódzki magistrat zapowiada, że po udanej zeszłorocznej akcji promowania miasta – na odbywających się w całej Polsce festiwalach – będzie kontynuować wspomnianą inicjatywę, czytamy w Gazecie Wyborczej Łódź. Miasto ma prezentować się między innymi na Przystanku Woodstock, Off Festiwalu, czy festiwalu Cytryna. Magnesem promocyjnym ma być „sztuka fluorescencyjna” na stoiskach miasta – niestety z tekstu nie dowiadujemy się o co chodzi.
Tymczasem Toruń stawia na międzynarodową promocję jako gospodarz konferencji instytucji europejskich, donoszą Nowości. Pierwszą okazją do pokazania miasta ma być europejski kongres pod patronatem Rady Europy, jednak miasto liczy na więcej analogicznych wydarzeń podczas polskiej prezydencji w UE.
Natomiast Radom startuje z promocją w biuletynach PKP Intercity jako miasto „odważne” – za sprawą organizowanych tam pokazów Airshow – i przywiązane do tradycji, dzięki festiwalom muzyki dawnej, relacjonuje Gazeta Wyborcza Radom.(ał)


