Czytelnicy PRoto wybrali najciekawszą kampanię społeczną

dodano: 
28.08.2008
komentarzy: 
0

Przez ostatnie dwa tygodnie PRoto proponowało swoim Czytelnikom udział w subiektywnym Rankingu Kampanii Społecznych. Wybraliśmy dwanaście interesujących kampanii, które naszym zdaniem wyróżniły się na tle innych organizowanych w kraju. Dzięki Państwa inicjatywie w rankingu wzięło udział jeszcze 13 dodatkowych akcji, które spełniały założenia rankingu. W głosowaniu wzięło udział 516 osób, które oddały 594 głosy.( każdy z Czytelników mógł oddać dwa głosy).

Za najciekawszą została uznana kampania przygotowana przez Royal Canin, Fundację Alteri, Polskie Towarzystwo Kynoterapeutyczne, Małopolską Grupę Poszukiwawczo - Ratowniczą przy współpracy z Euro RSCG Sensors - „Ważą się losy psów i kotów”. Drugie miejsce zajęła kampania organizowana przez PKN Orlen i Fundację Kierowca Bezpieczny - „Orlen. Bezpieczne drogi”, a trzecią pozycję zdobyła kampania WWF - „Zróbmy dobry klimat”.

Wyniki rankingu najciekawszych kampanii społecznych, (w nawiasach podajemy liczbę głosów oddanych na daną kampanię).

I. Royal Canin, Fundacja Alteri, Polskie Towarzystwo .Kynoterapeutyczne, Małopolska Grupa Poszukiwawczo – Ratownicza - Ważą się losy psów i kotów (81)
II. PKN ORLEN S.A., Fundacja Kierowca Bezpieczny - ORLEN. Bezpieczne drogi (70)
III. WWF Polska - Zróbmy dobry klimat (68)
IV. Fundacja Dzieci Niczyje- Zobacz - Usłysz - Powiedz (50)
V. Koalicja 21października.pl - Zmień kraj. Idź na wybory (50)
VI. Kampania Przeciw Homofobii- Homofobia, tak to wygląda (37)
VII. KZMS i CAM Media- Stawiam na mleko! (30)
VIII. Krajowe Centrum ds. AIDS- Wróć bez HIV (29)
XIX. Stowarzyszenie MANKO- Lokal Bez Papierosa.pl (25)
X. Fundacja Rodzić Po Ludzku - Nie daj się naciąć (24)
XI.Polska Unia Onkologii - Mam haka na raka (23)
XII. Amnesty International - Prawa Człowieka pod Murem Chińskim (15)
XIII. NSZZ Solidarność - Niskie płace barierą rozwoju Polski (13)
XIV. Getin Bank- Praca dla 40 plus (12)
XV. Stowarzyszenia Życie Po Przeszczepie - Transplantacja (11)
XVI. La Strada - Fundacja przeciwko Handlowi Ludźmi i Niewolnictwu - Na dobrej drodze (10)
XVII. Rowland Communications i Fundacja Pegasus - Koń jaki jest każdy widzi (9)
XVIII. Fundacja Grupy TP - Pół miliona wenflonów dla 1000 oddziałów dziecięcych (8)
XIX. Instytut Matki i Dziecka - Poród (6)
XX. Tele 2- NoCO2 (5)
XXI. Centrum Wolontariatu - Pomaganie wzmacnia(5)
XXII. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta - Możesz (4)
XXIII. PARPA - Ciąża bez alkoholu (4)
XXIV. GE Money Bank- Kobieta w świecie fianansów (3)
XXV.Polski Przemysł Spirytusowy- Lepszy start dla Twojego dziecka (2)

Na temat zwycięskiej kampanii PRoto rozmawia z Anną Król dyrektor działu komunikacji konsumenckiej Euro RSCG Sensors.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin