Debiut wydawniczy: o promocji własnej mediów

dodano: 
20.02.2014
komentarzy: 
0

Nowość wydawnicza „O własnej promocji środków przekazu w Polsce – między teorią a praktyką” traktuje nie tylko o prawnym aspekcie autopromocji mediów czy o systemie medialnej promocji sprzedaży, ale zawiera wyniki raportów z badań, dotyczących kreowania publicity w mediach rozrywkowych oraz promocji mediów w oczach młodych Polaków.

„O własnej promocji środków przekazu w Polsce – między teorią a praktyką”, pod redakcją naukową dr Anny Jupowicz Ginalskiej, to pierwsza książka w kraju, która w całości koncentruje się na działaniach promocyjnych mediów. Czytelnicy mogą zapoznać się m.in. z:

- aktualną, prawną stroną autopromocji mediów elektronicznych w Polsce i Europie
- systemem medialnej promocji sprzedaży; autopromocją w prasie; relacjami między odbiorcą a promocją własną
- specyfiką linerów radiowych czy też promocją mediów w latach 1918-1945

Szczególnie cenne – i dla naukowców, i dla praktyków – mogą okazać się wyniki raportów z badań, dotyczących kreowania publicity w mediach rozrywkowych oraz promocji mediów w oczach młodych Polaków. „Promocja własna środków przekazu to niezwykle ciekawe zagadnienie, które jak do tej pory nie doczekało się kompleksowych opracowań naukowych” - mówi dr Anna Jupowicz-Ginalska. „A szkoda, bo sam temat jest nie tylko ciekawy, ale i ważny dla funkcjonowania branży medialnej. Mam nadzieję, że wydana książka zainicjuje szereg poszerzonych badań z zakresu strategii komunikacyjnej przedsiębiorstw medialnych”.

„Prezentowany wybór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim” - twierdzi prof. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Warszawskiego, jeden z recenzentów publikacji. „Ma też do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej.”

Publikacja, wydana w ramach cyklu „Media XXI wieku”, kosztuje – w zależności od księgarni – od 34 do 39 zł. Jest dostępna zarówno w księgarniach internetowych, jak i tradycyjnych (naukowych) na terenie całego kraju. Wydała ją oficyna wydawnicza ASPRA-JR, a jej partnerami są: Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, Instytut Dziennikarstwa WDiNP UW, portal branżowy PRoto.pl, Związek Pracodawców i Mediów Publicznych, Fundacja „Universitatis Varsoviensis”, Instytut Monitorowania Mediów, Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, Akademickie Radio Kampus i Brief.pl.

UWAGA KONKURS! Zagłosuj w dzisiejszej sondzie i wygraj książkę!

Regulamin

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin