Debiut z agencją
dodano:
27.03.2009
komentarzy:
0
„Rola agencji PR powinna być postrzegana znacznie szerzej niż tylko wsparcie sprzedaży akcji. Chodzi o rzetelne i otwarte komunikowanie z grupami odbiorców” – zauważa Eliza Misiecka na łamach Gazety Prawnej. Autorka uświadamia, jak duże znaczenie ma systematyczna i rzetelna komunikacja, gdy firma chce debiutować na giełdzie. Opisuje rolę agencji PR-owskiej w tym procesie i przypomina, że wiarygodność i zaufanie inwestorów są bardzo kruche i nie ma tu miejsca na koloryzowanie faktów.
Zaznacza także, że spółka planująca debiut powinna być dobrze przygotowana, otwarta i mieć odpowiednią strategię rozwoju. Dodaje również, że jedną z ważnych kwestii jest utrzymanie dobrego wizerunku po debiucie. (mk)
Źródło:
Gazeta Prawna Dodatek II, Debiutant nie może oczekiwać od doradcy PR ukrywania problemów spółki czy działań nieetycznych, Eliza Misiecka, 27.03.2009, s.4