.

 

Delbar: mamy prawo wiedzieć, kto stoi za kampanią i w czyim interesie jest prowadzona

dodano: 
11.09.2013
komentarzy: 
0

MDI ma pełne prawo bronić się, jeśli w jej opinii, artykuł uderza w ich kompetencje i niesłusznie ich oskarża. Na razie jest to tylko oświadczenie, decyzją firmy będzie pewnie, czy zamierza wystąpić na drogę sądową, czy nie.

Każda kampania informacyjna czy społeczna powinna być wyraźnie oznaczona, jeśli jest realizowana na czyjeś zlecenie. We fragmencie tekstu z oświadczenia MDI pisze, że „zainteresowane firmy mają pełne prawo prowadzić legalne działania lobbingowe, prowadzić kampanię informacyjną i zatrudniać doradców”. Owszem, ale społeczeństwo ma z kolei pełne prawo wiedzieć, kto za tymi działaniami stoi i w czyim interesie prowadzona jest dana kampania. To czy działania te były w pełni uczciwe, pozostawiam sumieniu MDI i ich klienta.

Joanna Delbar, wiceprezes zarządu ZFPR

Czytaj też:

Łazarewicz: skoro była to wzorcowa kampania, to trzeba było się pod nią podpisać

MDI oświadcza: Tygodnik Powszechny dzisiejszym tekstem Łazarewicza rozpoczął nową epokę w swojej historii – tabloidu dla inteligencji

TP: MDI Strategic Solutions i „mechanizm skandalicznej manipulacji prawem i opinią publiczną”

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin