Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
De’Longhi i INEA klientami Get More Social. agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi w mediach społecznościowych dla dwóch nowych klientów – włoskiej firmy de’longhi, zajmującej się rozwiązaniami i produkcją urządzeń do kawy oraz sieci kablowej inea. do współpracy w obu przypadkach doszło w drodze przetargu ofertowego. obsługa kanałów social media de’longhi to nie wszystko. get more social odpowiada również za kreację, produkcję grafik i animacji poradnikowych, a także tworzenie i organizację konkursów tematycznych oraz wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych klienta. za działania ze strony agencji odpowiada marta stefania, account manager. współpracę z de’longhi nawiązano w lutym, zaś z marką inea – w marcu. umowę z pierwszym klientem agencja get more social podpisała do końca 2016 roku, z drugim – na czas nieokreślony. dla firmy inea agencja zajmie się stałą wielokanałową komunikacją w mediach społecznościowych (facebook, instagram, twitter, youtube), zgodnie z nową strategią marki – „jesteś w inea. jesteś w świecie, który jest in”. ponadto, get more social sezonowo będzie odpowiadać za komunikację corocznego turnieju piłki nożnej, siatkówki plażowej oraz streetballa dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym – wielkopolskiego turnieju orlika inea cup. z ramienia agencji działania poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem marty kowalczys, key account manager. agencja get more social wchodzi w skład grupy dotpr. (ak).
Agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi w mediach społecznościowych dla dwóch nowych klientów – włoskiej firmy De’Longhi, zajmującej się rozwiązaniami i produkcją urządzeń do kawy oraz sieci kablowej INEA.
Do współpracy w obu przypadkach doszło w drodze przetargu ofertowego.

Obsługa kanałów social media De’Longhi to nie wszystko. Get More Social odpowiada również za kreację, produkcję grafik i animacji poradnikowych, a także tworzenie i organizację konkursów tematycznych oraz wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych klienta.
Za działania ze strony agencji odpowiada Marta Stefania, Account Manager.
Współpracę z De’Longhi nawiązano w lutym, zaś z marką INEA – w marcu. Umowę z pierwszym klientem agencja Get More Social podpisała do końca 2016 roku, z drugim – na czas nieokreślony.

Dla firmy INEA agencja zajmie się stałą wielokanałową komunikacją w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube), zgodnie z nową strategią marki – „Jesteś w INEA. Jesteś w świecie, który jest IN”. Ponadto, Get More Social sezonowo będzie odpowiadać za komunikację corocznego turnieju piłki nożnej, siatkówki plażowej oraz streetballa dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym – Wielkopolskiego Turnieju Orlika INEA CUP.
Z ramienia agencji działania poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem Marty Kowalczys, Key Account Manager.
Agencja Get More Social wchodzi w skład Grupy dotPR. (ak)