Depardieu wypromuje polskie apartamenty

dodano: 
18.07.2008
komentarzy: 
1

Stark Development, katowicki deweloper specjalizujący się w segmencie second home, nawiązał współpracę z Gérardem Depardieu, francuskim aktorem i koneserem wina. Spółka będzie mogła wykorzystywać wizerunek aktora przy promocji swoich apartamentów. Dodatkowo Depardieu wybierze kolekcję wykwintnych gatunków wina dla przyszłych właścicieli piwniczek, które będą znajdowały się w apartamentach realizowanych przez firmę.

Formalnie Stark Development podpisał umowę ze spółką Dom Wina, która specjalizuje się w imporcie win i reprezentuje Gérarda Depardieu w Polsce. Za działania public relations związane z projektem odpowiada agencja Tauber Promotion, której Stark Development jest klientem od kilku miesięcy.(mk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
22.07.2008
13:56:06
Katarzyna Witas
(22.07.2008 13:56:06)
Ciekawa kampania. PR branży developerskiej jest w Polsce zaniedbany. Jeszcze niedawny boom mieszkaniowy rozleniwił firmy, które teraz coraz mocniej angażują się w działania wizerunkowe, które mają wyróżnić ofertę i samego developera.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin