29 października 2025 w Warszawie odbędzie się konferencja IAB HowTo poświęcona digital OOH. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w wystąpieniach podzielonych na cztery obszary tematyczne: mierzalność i dane, kontent i kreatywność, technologia i trendy, efektywność i efektowność.
Organizatorzy konferencji zapraszają również na webinar „DOOH w praktyce”, który zaplanowany został na 2 października 2025 roku. Podczas spotkania eksperci z grupy roboczej digital OOH IAB Polska opowiedzą o realnych zastosowaniach, dobrych praktykach i sposobach, jak wykorzystać to medium w codziennej pracy marketingowej.
„Rozwój digital OOH to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania i przyzwyczajenia klientów, których uwagę zwracają dziś niestandardowe przekazy, emocje, inteligentnie zaprojektowane kampanie. Dobra strategia komunikacji w przestrzeni to działanie na styku wartościowej komunikacji z klientem i najnowszych technologii, i właśnie tę synergię oddaje agenda IAB HowTo: Digital OOH” – powiedział Damian Rezner, szef grupy roboczej Digital OOH IAB Polska, dyrektor ds. operacyjnych i członek zarządu w Screen Network.
Szczegółowa agenda i bilety są dostępne na stronie internetowej.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Dla posiadaczy certyfikatów udział w konferencji to 20 punktów recertyfikacyjnych.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ko)


