sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościDigitree Group przechodzi rebranding

Digitree Group przechodzi rebranding

Digitree Group, firma specjalizująca się w digital marketingu, w listopadzie 2025 roku poinformowała o rebrandingu. Zmieniono logo, identyfikację wizualną oraz stronę internetową. Modyfikacje są elementem przekształceń strukturalnych.

Logo, które dotychczas przedstawiało rozgałęzienie, teraz prezentuje koronę drzewa widzianą z góry. W ten sposób grupa chce komunikować zmianę sposobu myślenia. Kolor zielony, kojarzony ze świeżością i rozwojem, zastąpiono żółtym. Ponadto w identyfikacji wizualnej dodano czerń. To połączenie kolorystyczne ma oddawać energię i technologiczny charakter. Premierę miała także strona internetowa, spójna z odświeżoną komunikacją.

Od lewej: stare logo, nowe logo

Jak zapowiadają przedstawiciele grupy, zmiany mają być „symbolem wejścia w nową erę »technology driven«”. Odświeżony wizerunek jest wynikiem rozpoczętej w 2024 roku transformacji. To także podkreślenie zmiany strukturalnej – z grupy holdingowej w branded house z marką parasolową Digitree oraz submarkami. Rebranding jest częścią strategii podmiotu na lata 2025-2027.

Wstępną koncepcję rebrandingu przygotował Remigiusz Dymek. Rozwinięciem projektu zajął się wewnętrzny zespół Digitree Group, a we wdrożeniu wspierała ich agencja Euvic Digital. (km)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj