.

 

Do 30 września trwa rekrutacja na podyplomowe studia z CSR-u na UW

dodano: 
07.09.2017
komentarzy: 
0

Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ogłasza rekrutację na nowe studia podyplomowe z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Partnerem merytorycznym kierunku o nazwie Nowy konsument – psychologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) jest CSR Consulting.

Jak podają organizatorzy kierunku, opracowany program zajęć przedstawia spojrzenie na CSR od strony konsumenta. „Firmy skoncentrowane na tworzeniu i raportowaniu programów CSR-owych często zapominają, że nie są one celem samym w sobie i w dłuższej perspektywie muszą się one przekładać na budowanie biznesu. Dlatego ważne jest, ile o tych działaniach wiedzą konsumenci, jak je postrzegają i jak na nie reagują” – mówi dr hab. Dominika Maison, profesor UW i kierownik studiów podyplomowych.

Studia mają ponadto pomóc uczestnikom w zdobyciu wiedzy na temat roli badań marketingowych w planowaniu działań społecznej odpowiedzialności biznesu. Jak stwierdza Małgorzata Gerszta, partner zarządzający CSR Consulting i współautorka programu kierunku, firmy na całym świecie zmieniają podejście do swoich strategii CSR i przedstawianiu ich konsumentom.

„CSR jest bardzo aktywnie włączany w strategie komunikacji, również marketingowej. Do tego potrzebna jest jednak praktyczna wiedza na temat percepcji konsumentów w tym zakresie” – przekonuje Gerszta.

Kierunek Nowy konsument – psychologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) obejmuje 192 godziny dydaktyczne, które prowadzone są w formie wykładów, seminariów i warsztatów. Prowadzącymi są wykładowcy Uniwersytetu Warszawskiego oraz praktycy biznesu.

Studia podyplomowe kierowane są do osób, które są zainteresowane zagadnieniami konsumenckimi oraz planowaniem i komunikacją działań CSR. Wiedza  i umiejętności nabyte podczas kursu mogą być przydatne dla osób, które są odpowiedzialne za budowanie kampanii CSR w firmach, ich komunikację marketingową oraz współpracę między działami CSR i marketingu.

Szczegóły na temat kierunku – założenia rekrutacji, wysokość czesnego czy program studiów – dostępne są na stronie studiów. Zgłoszenia można wysyłać do 30 września 2017. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin