W łódzkim wydaniu Gazety Wyborczej można zapoznać się z materiałem o możliwościach poprawy wizerunku Łodzi. Zdaniem autorki tekstu, Joanny Blewąskiej, miasto powinno zadbać o to, jak jest postrzegane przez jego mieszkańców i turystów, w Internecie. Najlepiej, żeby nie wynajmowało do tego firmy, a skorzystało z umiejętności forumowiczów – lokalnych patriotów. Gdyby w Internecie pojawiało się więcej pozytywnych informacji o mieście – zdaniem jednej z łodzianek, mieszkającej w Warszawie – ludzie chętniej by do tego miasta wracali. Dobrym rozwiązaniem byłyby także pozytywne informacje na temat Łodzi podawane przez dziennikarzy.
Cytowany w tekście Kamil Matysik, specjalista e-biznesu i marketingu, właściciel firmy EtinGroup.pl. uważa, że „warto wybierać wydarzenia pozytywne. Kreują one wizerunek miasta, dają ludziom nadzieję na lepsze jutro”. Jego zdaniem miasto powinno zainwestować w bannery na poczytnych stronach www i publikacje w sieci. Moderowanie forów internetowych nie jest według niego najlepszym pomysłem, bo rzeczywiści internauci szybką wykryją sponsorowane posty.


