poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościDo Internetu po wizerunek

Do Internetu po wizerunek

W łódzkim wydaniu Gazety Wyborczej można zapoznać się z materiałem o możliwościach poprawy wizerunku Łodzi. Zdaniem autorki tekstu, Joanny Blewąskiej, miasto powinno zadbać o to, jak jest postrzegane przez jego mieszkańców i turystów, w Internecie. Najlepiej, żeby nie wynajmowało do tego firmy, a skorzystało z umiejętności forumowiczów – lokalnych patriotów. Gdyby w Internecie pojawiało się więcej pozytywnych informacji o mieście – zdaniem jednej z łodzianek, mieszkającej w Warszawie – ludzie chętniej by do tego miasta wracali. Dobrym rozwiązaniem byłyby także pozytywne informacje na temat Łodzi podawane przez dziennikarzy.

Cytowany w tekście Kamil Matysik, specjalista e-biznesu i marketingu, właściciel firmy EtinGroup.pl. uważa, że „warto wybierać wydarzenia pozytywne. Kreują one wizerunek miasta, dają ludziom nadzieję na lepsze jutro”. Jego zdaniem miasto powinno zainwestować w bannery na poczytnych stronach www i publikacje w sieci. Moderowanie forów internetowych nie jest według niego najlepszym pomysłem, bo rzeczywiści internauci szybką wykryją sponsorowane posty. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł