Do kogo poszły Złote Spinacze?

dodano: 
28.11.2008
komentarzy: 
0

27 listopada w hotelu Hyatt w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia statuetek laureatom konkursu Złote Spinacze 2008.

W poszczególnych kategoriach zwyciężyli:
PR korporacyjny
PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena - Genesis Public Relations

PR produktu
Warto kupować w Agito - Partner of Promotion

Kampania edukacyjna
Partnerstwo dla Przyszłości - Microsoft

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
Strajk w KWK Budryk - Imago Public Relations

Public Affairs & Lobbying
NapiszmydoEuropy.pl - Raczkiewicz Chenczke Consultants; Eurobank ; Fundacja Projekt: -Festiwal Promocji Miast i Regionów - Stroer Polska; Feedback/Hill&Knowlton

Kampania społeczna
Zmień kraj. Idź na wybory - PKPP "Lewiatan"; Fundacja im. S. Batorego; Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR; Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju

Komunikacja wewnętrzna
-Strategia budowy identyfikacji pracowników z marką PLAY - Walk&Talk

Event
Gadu-Gadu ze stacją kosmiczną - Gadu-Gadu SA

Corporate Social Responsibility
Fundusz Kropli Beskidu: „Każda kropla wody z Beskidu to nasze dziedzictwo - szanujmy je wspólnie” - Coca-Cola HBC Polska; Coca-Cola Poland Services.
W sumie na konkurs nadesłano 103 projekty. Najwięcej - bo 21 - do kategorii Event. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin