Dobra passa dla PR-u

dodano: 
20.06.2008
komentarzy: 
0

Ewelina Wójcik na łamach dodatku gazety Parkiet przekonuje, że PR przeżywa obecnie dobry okres, a przed branżą cały czas są tłuste lata. Główną przyczyną PR-owskiej prosperity ma być zaangażowanie firm public relations w debiuty giełdowe na warszawskim parkiecie, czytamy.

Wzrost rynku PR szacowany jest przez pytanych przez dziennikarkę przedstawicieli branży na 25 proc rocznie. Warto podkreślić, pisze dziennikarka, że branża reklamowa może oczekiwać jedynie 9 proc. wzrostu w ciągu tego samego okresu. Głównym czynnikiem stymulującym dochody branży zdaniem Magdaleny Kołodziejczyk z agencji M+G ma być rozwój giełdy papierów wartościowych, a zwłaszcza obsługa debiutów. Ale nie tylko to. „Dostajemy po kilka zapytań ofertowych tygodniowo, niekoniecznie związanych z giełdą”, przekonuje Eliza Misiecka z Genesis PR, dodając, że ważna część portfolio jej firmy pochodzi ze stałych kontraktów ze spółkami działającymi od pewnego czasu na GPW, a także od klientów z rynku kapitałowego. (ał)

Źródło:

Parkiet Dodatek, Wciąż tłuste lata agencji public relations i inwestor relations, Ewelina Wójcik, 20.06.08, s.A14
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin