poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościDobre praktyki supermarketów

Dobre praktyki supermarketów

W związku z krytyką w mediach oraz procesami wytaczanymi przez pracowników „duże sieci handlowe chcą opracować wewnętrzne zasady odpowiedzialności społecznej. Obawiają się, iż zły wizerunek firmy prędzej czy później wpłynie na zachowania klientów” – czytamy w Rzeczpospolitej. Co prawda badania nie potwierdzają tych obaw i „prawie 65 proc. klientów dużych sieci przyznaje, iż informacje o złym traktowaniu pracowników mają żaden albo niewielki wpływ na wybór sklepu”. Jednak na forach internetowych coraz częściej pojawiają się apele o bojkot supermarketów. Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji chce „rozpocząć prace nad branżowymi standardami odpowiedzialności społecznej”, które mogą „być podstawą do przygotowania branżowego kodeksu dobrych praktyk”. POHiD „reprezentuje interesy swych członków wobec władz i dba o wizerunek sieci w mediach. A ten jest coraz gorszy” i dotyczy to całej branży. Przed kilkoma dniami organizacja opublikowała „raport o pozytywach działalności dużych sieci: inwestycjach w lokalną infrastrukturę, wydatkach na cele dobroczynne”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj