Dobre relacje prowadzą na GPW

dodano: 
28.09.2006
komentarzy: 
0

Parkiet przygotował specjalny dodatek poświęcony debiutom giełdowym. Dużo uwagi poświęcono w nim relacjom inwestorskim oraz agencjom, które uczestniczą w procesie przygotowania firmy do debiutu. Adrian Boczkowski, dziennikarz Parkietu, zauważa: „Powodzenie oferty publicznej zależy w dużej mierze od podmiotów, które nie pośrednio, ale wprost budują relacje spółek z inwestorami, czyli od podmiotów odpowiedzialnych za public relations i investor relations”.
Parkiet przeprowadził ranking firm public relations oraz investor relations najczęściej wybieranych przez spółki przygotowujące się do wejścia na GPW. Na pierwszym miejscu znalazła się agencja NBS Public Relations, na drugim Agencja Support oraz CC Group. Trzecie miejsce zajęły Everest Consulting i Pert Public Relations. Okazuje się, że choć nie jest to wymogiem, coraz więcej firm przygotowując się do debiutu na warszawskiej giełdzie zatrudnia agencje PR albo IR.
Anna Krajewska, prezes i współwłaścicielka zwycięskiej NBS Public Relations podkreśla, że „(…) praca przy ofertach publicznych wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Moim zdaniem, spółki idące na giełdę coraz uważniej będą wybierać agencję PR/IR, weryfikując doświadczenie i kompetencje”. Prezes Pert Public Relations Piotr Szczepański zauważa, że „(…) przybywa spółek publicznych świadomych istotności kształtowania w sposób właściwy relacji inwestorskich. Ubywa zaś doradców nieświadomych kształtu własnych pomysłów biznesowych”. (psp)

Źródło:

Parkiet Przewodnik Inwestora, Kto i jak zarabia na dobrych relacjach, Adrian Boczkowski, Staranny wybór doradcy, Adrian Boczkowski, 28.09.06, s.1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin