.

 

Doctor Brew wesprze Kampanię Przeciw Homofobii. Przekaże pieniądze za hejterskie komentarze

dodano: 
02.08.2021
komentarzy: 
0

Marka piwa Doctor Brew zamieściła post ze zdjęciem homoseksualnej pary. Wpis wywołał mnóstwo homofobicznych komentarzy. Za każdy z nich firma przekaże 10 zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofibii.

28 lipca 2021 roku na stronie Doctor Brew pojawiło się zdjęcie całującej się homoseksualnej pary, promujące piwo Summer Ale. To element kampanii marki pod hasłem „Z buntu najlepsze”, zachęcającej do życia na własnych zasadach. Do fotografii dołączono tekst: „Gdy mówią Ci, jak masz kochać – Ty kochaj szczerze. Bo miłość to miłość”. Wpis wywołał jednak sporo kontrowersji. Pojawiło się pod nim wiele hejterskich komentarzy – między innymi zachęcających do bojkotu marki czy będących przejawem nienawiści wobec osób homoseksualnych.

Źródło: facebook.com/dobrybru

Przedstawiciel marki w kolejnym wpisie odpowiedział na te komentarze – jak stwierdził, firmę zaskoczyła homofobia, którą wyrażano pod postem. Marka zdecydowała się przekazać 10 zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii za każdy hejterski komentarz pod wpisem.

W opublikowanym wideo Tomek Czechowski z Doctor Brew podkreślił, że marka nie zgadza się z takim zachowaniem i nie daje przyzwolenia na obrażanie kogokolwiek i „odbieranie mu prawa do miłości i wolności”. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin