Dolnośląska Organizacja Turystyczna 17 października 2025 roku ogłosiła przetarg na realizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Działania te mają na celu zwiększenie rozpoznawalności oferty turystycznej tamtejszego regionu.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kampanii promocyjnych na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTubie. Podjęte działania mają zaowocować promocją materiałów wideo, zwiększeniem liczby obserwujących oraz odwiedzin profili Dolny Śląsk Travel w mediach społecznościowych. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie i realizację planu mediowego, dobór grup docelowych, prowadzenie i optymalizację kampanii oraz osiągnięcie określonych rezultatów ilościowych.
Kampanie realizowane będą w ramach zadania „Odbudowa potencjału turystycznego Dolnego Śląska po powodzi we wrześniu 2024 roku poprzez zintensyfikowane działania promocyjne”, które uzyskało finansowe wsparcie Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Termin składania zgłoszeń upływa 27 października 2025 roku o godzinie 9:00. Wśród kryteriów oceny zgłoszeń 60 proc. stanowi cena, a 40 proc. doświadczenie osoby odpowiedzialnej za realizację kampanii. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (km)


