Dominet Bank opowiada PRoto o zakończeniu współpracy sponsoringowej z koszykarzami

dodano: 
08.07.2008
komentarzy: 
0

Po wygaśnięciu trwającego trzy lata kontraktu Dominet Bank zadecydował się nie przedłużać współpracy sponsorskiej z Polską Ligą Koszykówki. O natychmiastowe zakończenie współpracy redakcja PRoto zapytała Monikę Brudło, Dyrektor Marketingu Dominet Banku.

Redakcja: Dlaczego po udanej współpracy, jak wynika z przesłanego komunikatu do mediów, Dominet Banku z Polską Ligą Koszykówki nie ma planów na jej kontynuację?

Monika Brudło:Decyzja o zakończeniu współpracy z PLK jest związana z procesem integracji Dominet Banku i Fortis Banku Polska. Już na początku 2009 roku rozpocznie się rebranding Dominetu. Nowy bank będzie bankiem uniwersalnym działającym pod jedną marką Fortis. Połączenie oznacza, nie tylko prawną integrację obu firm, ale także konieczność wypracowania wspólnej polityki sponsoringowej.

Red.:Jakie są powody nie przedłużania współpracy banku z PLK? Czy poza kwestią fuzji z Fortis Bankiem i koniecznością opracowania nowych zasad sponsoringu, chodzi o słabnące zainteresowanie polskiej opinii publicznej koszykówką?

MB.:Koszykówka ma w Polsce wciąż wielu fanów, a decyzja zarządu Dominet Banku ma związek wyłącznie z integracją.

Red.:Czy w planach banku są działania sponsoringu sportowego? Jeśli tak to o czy będzie to koszykówka czy może inna dyscyplina?

MB.:Jest jeszcze zbyt wcześnie, aby mówić o konkretach. Do czasu fuzji prawnej (połowa 2009 roku) wszystkie działania będę podporządkowane procesowi integracji z Fortis Bankiem Polska.

Rozmawiała Aleksandra Łuczak

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin