.

 

dot360 + Rosenbot + !Buzz Public Relations = Grupa dot360

dodano: 
16.12.2011
komentarzy: 
0

Agencja interaktywna dot360 rozszerzyła specjalizacje, łącząc się ze studiem graficznym Rosenbot oraz zespołem agencji !Buzz Public Relations. Nowo powstała Grupa dot360 wydzieliła liczy trzy działy: interaktywny „dotInteractive” oraz PR-owy „getPR”.

Na pytanie PRoto.pl, jak nowa struktura wpłynie na ofertę firmy Maja Sztenke, PR manager Grupy, odpowiada:  „Przede wszystkim rozszerzy ją o działania, które dotychczas mogliśmy realizować tylko w oparciu o współpracę z zewnętrznymi podmiotami: grafikę 3D, 2D, montaż wideo online i offline”.

Dyrektorem zarządzającym i współwłaścicielem Grupy jest Karol Komorowski. Z kolei Artur Kopp to partner zarządzający i współwłaściciel, który dodatkowo czuwa nad postprodukcją i stroną artystyczną projektów. Sztenke, jako PR manager, drugi rok obsługująca markę Rossignol, w połączeniu z dotInteractive odpowiada za biuro prasowe Grupy. Funkcję dyrektora operacyjnego pełni Tomasz Staniak, a dyrektora kreatywnego – Tobiasz Piątkowski.(es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin