.

 

Douglas powierza influencer marketing agencji MOODBOARD

dodano: 
28.03.2024
komentarzy: 
0

MOODBOARD Agency nawiązuje stałą współpracę z siecią perfumerii Douglas i rozszerza zakres działań prowadzonych dla tego klienta. Agencja poinformowała o nowym kontrakcie w marcu 2024 roku.

Sieć perfumerii powierzyła MOODBOARD pełną obsługę w zakresie influencer marketingu. Działania agencji będą dotyczyć zarówno marki Douglas, jak i marek z portfolio klienta.

Z ramienia agencji obsługą sieci Douglas zajmą się Agata Zielińska oraz Zuzanna Nowak, obie pełniące funkcję PR&Influencer Managerek.

Do tej pory, od dwóch lat, agencja prowadziła dla Douglasa wybrane działania influencermarketingowe w ograniczonym zakresie, część aktywności marka realizowała wewnętrznie.

Nową umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin