Z końcem kwietnia blisko 12-letnią pracę w Ringier Axel Springer Polska zakończył zastępca dyrektora działu marketingu korporacyjnego, Tomasz Szurawski. Wcześniej z firmy odszedł jego przełożony, Andrzej Stepanów.
„Dwanaście lat w Springerze to kawał czasu. To była praca z ikonami polskich mediów oraz możliwość współtworzenia projektów, które dziś mają silną pozycję rynkową. Moje odejście kończy ważny etap w życiu zawodowym, ale jednocześnie rozpoczyna kolejny i daje szansę na jeszcze większe wyzwania” – tak swoje odejście z wydawnictwa skomentował Szurawski.
Wraz z nim z działu marketingu korporacyjnego odeszło kilku managerów oraz sam jego dyrektor – Andrzej Stepanów.
Obowiązki Stepanowa przejęły: Monika Antoszczuk (projekty specjalne) oraz Joanna Kloskowska (marketing). Antoszczuk wcześniej pracowała m.in. w Bonnier Business Polska i TVN, a Kloskowska – w ostatnich latach jako niezależny doradca w zakresie brand marketingu, strategii sponsoringowych i komunikacji korporacyjnej.
Następcą Szurawskiego została Patrycja Lehr, która wcześniej przez 11 lat prowadziła agencję Event Machine. Była też dyrektorem ds. reklamy w Polskim Domu Wydawniczym (magazyny Pani i Uroda). (es)


