poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościDuże zmiany w Ringier Axel Springer Polska

Duże zmiany w Ringier Axel Springer Polska

Z końcem kwietnia blisko 12-letnią pracę w Ringier Axel Springer Polska zakończył zastępca dyrektora działu marketingu korporacyjnego, Tomasz Szurawski. Wcześniej z firmy odszedł jego przełożony, Andrzej Stepanów.

„Dwanaście lat w Springerze to kawał czasu. To była praca z ikonami polskich mediów oraz możliwość współtworzenia projektów, które dziś mają silną pozycję rynkową. Moje odejście kończy ważny etap w życiu zawodowym, ale jednocześnie rozpoczyna kolejny i daje szansę na jeszcze większe wyzwania” – tak swoje odejście z wydawnictwa skomentował Szurawski.

Wraz z nim z działu marketingu korporacyjnego odeszło kilku managerów oraz sam jego dyrektor – Andrzej Stepanów.

Obowiązki Stepanowa przejęły: Monika Antoszczuk (projekty specjalne) oraz Joanna Kloskowska (marketing). Antoszczuk wcześniej pracowała m.in. w Bonnier Business Polska i TVN, a Kloskowska – w ostatnich latach jako niezależny doradca w zakresie brand marketingu, strategii sponsoringowych i komunikacji korporacyjnej.

Następcą Szurawskiego została Patrycja Lehr, która wcześniej przez 11 lat prowadziła agencję Event Machine. Była też dyrektorem ds. reklamy w Polskim Domu Wydawniczym (magazyny Pani i Uroda). (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj