.

 

Dwa polskie projekty laureatami Golden World Awards

dodano: 
02.07.2009
komentarzy: 
0

Dwa polskie projekty zostały wyróżnione w konkursie Golden World Awards, organizowanym przez stowarzyszenie branżowe IPRA. Są to kampanie realizowane przez agencje United PR i Publicis Consultants Rowland.

Prowadzona przez United PR dla Polskiej Fundacji Gastroenterologii kampania: „Wyprzedź raka – pierwsza ogólnopolska kampania zwiększenia świadomości raka jelita grubego” otrzymała nagrodę główną w kategorii „Healthcare”, zaś akcja „Taksówka z fotelikiem" realizowana przez Publicis Consultants Rowland na rzecz Liberty Direct została uznana na najlepszą w kategorii „Corporate Responsibility”.

Zagraniczne agencje PR-owskie nagrodzone w konkursie:
W kategorii „public affairs” - kampania zorganizowana przez brytyjski oddział agencji Weber Shandwick dla Dispensing Doctors Association. Dotyczyła ona problemu dystrybucji leków na terenach wiejskich.

„Creativity award” przypadła natomiast agencji Pleon Talan z Ukrainy, która postanowiła zainteresować młode pokolenie prawdziwą historią II Wojny Światowej. W tym celu opracowała i zrealizowała kampanię poświęconą książce Babiy Yar, jednej z najbardziej znaczących literackich pozycji na Ukrainie.

Dodatkowo zwycięzcą w kategorii „environmental” został turecki operator usług telefonicznych Turk Telekom. Firma ta postanowiła zredukować ilość papieru zużywanego do drukowania faktur, a kampanię społeczną powiązała z wprowadzeniem na rynek usługi e-billingu.

Konkurs Golden World Awards jest organizowany od 1991 roku. Projekty są zgłaszane przez agencje PR, firmy, instytucje i fundacje, a ocenia je międzynarodowe jury składające się ze specjalistów public relations. Do tegorocznej edycji konkursu zostały zgłoszone 342 projekty z 42 krajów. Nagrody przyznano w 30 kategoriach.
Pełna lista nagrodzonych znajduje się tutaj. (kk)(ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin